6 Mart 2008 Perşembe



Mart ayının ilk günü arılarımı kontrole gitmiştim.Hava sıcaklığı 7-8 derece civarı önünde yaklaşık 75 cm kar var uzaklarda bazı yerler özellikle güneye bakan taraflarda kar erimiş.Bizim canavarlarda canlılık belirtisi var girenler çıkanlar.Kendi kendime nektar topluyor yaramazlar diye aklımdan geçirdim ve güldüm.Daha sonra kovanların önünde bitkin şekilde hareket eden bir arı farketdim.Oda ne ayaklar olabildiğine polenle dolu,şaşırdım ve heyecanla arıyı inceledim evet bu polendi sene'nin ilk poleni.Mutluluğumu ancak arısı bu mevsimde polen getiren arıcılar anlayabilir.Oysaki bu mevsimde arıların dışarı çıkması pek istenmeyen bir durumdur.Hatta önlerine kiremitlerden gölgelik yaptımki güneşi görerek dışarı çıkmasınlar diye ,ne fayda onları kim tutar.Avını görmüş aslanlar gibi saldırıyorlar.Yörü be koçum seni kim tutar.Fotoğraf makinem olmadığı için bu görüntüleri çekemedim.Fakat cep tetefonu ile bir resim yakaladım.pek net olmasada bunu yayınlıyorum.Ustalarım kusuruma bakmasın.....

Buda 2007 yazından bir görüntü darısı bu seneye....

Hiç yorum yok: